Hattrem Trafikkskole holder til i lyse og trivelige lokaler på Moholt i Trondheim

Vi henter og bringer uten at det går ut over timen!

Vi er fem ansatte som gleder oss til å komme i kontakt med deg!

Vi tilbyr undervisning i:

Trafikalt grunnkurs
Førstehjelp
Mørkedemonstrasjon

Bil (klasse B)
Moped (klasse AM146)
MC lett/mellom/tung (klasse A1, A2 og A)
Bil med henger (klasse BE)

Vi tilbyr engelskundervisning i alle klasser!

"når kvalitet og erfaring teller"
Hattrem Trafikkskole har drevet trafikkopplæring i Trondheim siden 1979. Dette gjør oss til en av de eldste trafikkskolene i byen, noe som igjen betyr at vi kan tilby både profesjonalitet og kvalitet basert på erfaring. Vi er sikre på at våre elever vil dra fordel av dette, både i undervisningssammenheng og i kontakt med vårt servicekontor.

Godkjent trafikkskole
Trafikkopplæringsforskriften stiller strenge krav til godkjente trafikkskoler. Vi i Hattrem følger regelverket nøye, og er selvfølgelig en av de godkjente trafikkskolene. Våre lærere er godt utdannede, og stiller strenge krav til seg selv for å kunne tilby en god pedagogisk opplæring til våre elever. Skolen kan også tilby tilrettelagt opplæring til de som ønsker det. I tillegg er skolen medlem i ATL (Autoriserte Trafikkskolers Landsforbund), dette er et kvalitetsstempel som stiller krav til medlemsskolene, og deres virksomhet. På Statens Vegvesens sider kan du søke opp godkjente trafikkskoler.

​Taushetsplikt
Våre lærere og ansatte ved skolen har yrkesmessig taushetsplikt. ATL utdyper dette med: "... skal respektere den enkelte elevens egenart og forutsetninger. Vi skal respektere taushetsplikten, vise respekt for hverandre og fremme samarbeid"

Levert av
mangadexmangadex